شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

شاه جوانمرد

چهارده ماهگى گل پسر

1393/4/15 7:53
نویسنده : مونا
252 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عشق مامان و بابا

 

 

پسر گلم چهارده ماهگيت مبارک

 

 

 

 

عزيز مامان روز به روز دارى بزرگتر ميشه و لحظه هاى خوب و خوش زندگى هم به همين سادگى ميگذره

 

 

هر ثانيه زندگى کردن کنار شما و بابايى آرامشى بهم ميده که از خداى بزرگ ميخوام هميشه اين آرامش  پابرجا باشه

 

خداى مهربون ازت بخاطر همه چى متشکرم همسر مهربون پسر  گل و زندگى خوبى که دارم  هيچ وقت شادى و خوشحالى سه نفرمونو نگير

 

 

پسر گل مامان ديگه مردشدى واسه خودت

 

 

کارايى ميکنى ک دلم ميخواد بگيرم فقط بوست کنم

 

 

عاشق دالى بازى هاتم

 

 

صبحا وقتى از خواب بيدار ميشى وقتى ميريم تو حال طبق دستور شما گل پسر

 

 تى وى و بايد روشن کنم

 

بعدش صبحانه ميخورى و با اسباب بازى هات بازى ميکنى

 

يکم خسته شدى ناهار ميخورى و ميخوابى

 

ظهر ک باباي از اداره مياد تازه شازده پسر از خواب بيدار ميشه و دوست داره باباي باهاش بازى کنه يکم باهم بازى ميکنيد و بابايى ميخوابه شما هم بعد يه ساعت بازى ميخوابى

 

 

 

 

 

 

 

 

دوازده تير داشتى بازى ميکردى يهو دستتو به زمين گرفتى و سعى کردى بلند شى يکم اومدى بالا ولى ترسيدى و بيخيال شدى

 

 

وقتى با کمک  مبل راه ميرى وسط راه رفتن دستت و ميندازى و خودت راه ميرى اولين بار يه قدم بيشتر نرفتى ايشالا اگه خدابخواد تا آخر تير کامل راه ميرى

 

  گل پسر نسبت به قبلا بهتر غذا ميخورى خداروشکر

 

عاشق توپ بازى هستى

 

هر کى و ميبينى چه بزرگ چه کوچک ميگى نانا  يعنى نى نى

 

 

خيلى شيطون شدى الهى مامان فدات شه

 

 

حالا چند تا عکس ببينيم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهى مامان قربونت بره دوست دارم عزيزم عزيز دل مامان 

بابايى

 

 

ا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان زینب
20 تیر 93 14:44
لطفا بیا به وبلاگم خواهش می کنم