شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

شاه جوانمرد

بیست و دو ماهگی و بیست و سه ماهگی گل پسر

1394/2/26 16:02
نویسنده : مونا
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

شرمنده مامان جون تو این مدت نیومدم واست پست جدید بزارم

ولی اومدم جبران کنم و کلی عکس جدید دارم

اول از همه بیست و دو ماهگی وبیست و سه ماهگیت مبارک

خداروشکر تو این مدت اتفاق خاصی پیش نیومد و کلا با هم خوش بودیم

ولی شما گل پسر ماشالاء مرد شدی و من و بابایی یک ثانیه نمیتونیم بدون شما زندگی کنیم

همه ی کلمات و به اون زبون شیرین خودت میگی

و اونایی که سخته من و بابایی  ترجمه می کنیم

اسفند و خوب گذروندیم و اماده ی شروع سال جدید بودیم

طبق برنامه ی هر سال بیست ونه اسفند رفتیم سبزوار

کل پانزده روز و اونجا بودیم البته دو سه روز رفتیم مشهد

خیلی خوش گذشت  تعطیلات و پانزدهم برگشتیم

18 فروردین شما گل پسر و از شیر گرفتم سه شب اول دو سه بار بیدار شدی و گریه میکردی ابمیوه میخوردی و میخوابیدی

ولی بعد دیگه اصلا نمیخواستی و میگفتی می می اوف شده

ا

اینم عکسای این مدت:

نماز خوندن گل پسر

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)