شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

شاه جوانمرد

روزهای من و شهراد

1392/12/9 21:25
نویسنده : مونا
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرخوبى مامانى؟الهى مامان فدات بشه 

 

عزیزم:این روزها داره خیلی خیلی زود میگذره و ما شاهد بزرگتر شدنت هستیم اصلا باورم نمیشه ده ماه

گذشت

شهرادی که سال قبل این موقع تو دل مامانش بود الان کنارش هست و با شیرین کاریها وشیطنتاش

باعث شده زندگیمون شیرین وشیرین تر شه

 

تو عشق و نفس مامانی و بابایی هستی و با تمام وجودم دوست داریم عزیزم

 

 

 عزیزدلم:

هنوز سوپ زیاد نمیخوری و بیشتر به میوه علاقه داری

خداروشکر این موضوع باعث نشده وزنت کمتر

شه و حتی بیشتر هم شده

هنوز چهار دست و پا نمیری فقط  نشسته عقب جلو میری رو زانوهات یکم با کمک من یا بابایی می

ایستی

همش دوست داری باهات بازی کنیم

عاشق شبکه پرشین تون هستی و تبلیغ شلمن و پیلو پتز و رقص زومبا رو دقیق نگاه میکنی و شروع

میکنی به دس دسی و میخندی

توهر شرایطی باشی حتما باید ببینی

بفرمایید شام و هم دقیق نگاه میکنی صدای طغرل و دوست داری

تواین مدت يه کوچولو  سرما خوردى البته فقط

 

يکم سرفه ميکردى رفتيم دکتر

خانم دکترگفت يا سرماخوردگی يا چيزى تو ريت گير کرده دو تا شربت واسه

سرفه هات داد گفت اگه تا سه روز ديگه خوب نشدى بايداز ريت عکس بگيريم داروهاتو دو روز استفاده

کرديم

خدارو شکر سرفه هات کمتر شد  و حالت خيلى خوبه الان

  چهار روز قبل با بابايي رفتيم آنليه و عکس گرفتيم الهى مامان فدات شه خيلى پايه اى واسه عکس

گرفتن

اصلا اذيت نکردى  هر کاری هم که خانم عکاس میگفت انجام میدادی

فعلا که بهمون قول داده تا هفته ی آینده حاضرکنه عکسارو

 

حالا دوستای گلم عکسای این مدت گل پسر و با هم ببینیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فقط نمیدونم چرا عکسات این دفعه اینقدر بی کیفیت شده

تقصیر بابایی هست هاااااااااااااااااااااااچشمک چشمک چشمک

 

چند تا عکس بهتر و با کیفیت تر  که خودم گرفتم از گل پسرم:

 

 

 

 

 

 

 

حالا یکم پیلو پتز نگاه کنم

 

 شلمنم نگاه کنم بعد عکس بگیر ازم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ال هام
10 اسفند 92 8:35
آخیییییی عزیزم چقدر چهرش عوض شده هزار ماشالله آقا شده مرسى عزيزم
مامان کیاراد.آرزو
10 اسفند 92 16:58
ای جونم چقدرنازشدیخوبه که کارتون دوست داره وتماشامیکنه
مامان ایلیا
13 اسفند 92 23:13
من فداااای تو بشم قشنگ خاله قربون تلویزیون نگاه کردنت بشم من
مامانی با ذوق
18 اسفند 92 10:01
قررررررررررررررررررررررررررررربون گل پسری نازززززززززززززززززززززززز
سمی (مامان مهسا)
20 اسفند 92 9:37
چه عکساى قشنگي هزارماشالا به شهراد جون