شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

شاه جوانمرد

اولین تجربه غذاخوردن

1392/8/11 12:34
نویسنده : مونا
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

پنجشنبه 9 آبان اولین بار واسه شما تصمیم گرفتم فرنی درست کنم

ظهر 5 شنبه  فرنی که آماده شد اولش که تو دهنت گذاشتم یکم با تعجب مزه مزه کردی  زیاد تمایل به

خوردن نداشتی

از اونجایی که اصلا شیرین نبود گفتم شاید بخاطر همین دوست نداشتی

تصمیم گرفتم جمعه صبح واست  دوباره درست کنم

جمعه قبل اینکه خودم صبحانه بخورم واسه شما درست کردم و آماده گذاشتم که بیدار شی و بخوری

بیدار که شدی 30 دقیقه گذاشتم کامل گرسنه شی

بعد بهت یکم فرنی دادم اما بازم تمایلی واسه خوردن نداشتی نمیدونم چرا دوست نداری این دفعه

شیرین هم بود

تا عصر هر کاری کردم بازم نخوردی

 

کلا نا امید شدم

تصمیم گرفتم بزارم دو روز بگذره دوباره درست کنم

امیدوارم ایندفعه حتما بخوری

                     

 

آماده واسه خوردن

ظرف فرنی و دیدی

اینجا یکم خوردی

اینجا هم خوشحال که مامانی فرنی و برد آشپزخونه

راستی فک کنم داری دندون در میاری چون همش دستت تو دهنته و با زبونت محکم رو لثه ها ت فشار

میاری 

یه کار جالب که جدیدا یاد گرفتی:

پتو میکشی رو سرت بعد من صدات میزنم شهراد شهراد پتو بر میداری نگام میکنی و میخندی

 

                                        

                               

                                    

                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کیاراد(آرزو)
14 آبان 92 13:50
الهی قربونت چه بزرگ شدی عزیزممامانی غصه نخور کم کم خوشش میادومیخوره

مرسی ایشالا که همینطور
مامان حسام كوچولو
14 آبان 92 16:37
هر دم به گوش مي رسد آواي زنگ قافله ، اين قافله تا كربلا ديگر ندارد فاصله .
حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسليت باد . التماس دعا
ما با عكساي كربلامون به روزيم قدم رو چشمامون بزاريد و تشريف بياريد ببينيد.


عزیزم مرسی منتظر بودم
مامان ایلیا
14 آبان 92 16:44
خاله قربونت بره که غذا خور شدی عزیزم
چقدرم ناز و خوشگل شدی ماشالله.
مامانی ایشالله زود زود از غذا خوردن خوشش میاد


مرسی خاله جون
الهام
16 آبان 92 14:51
قربونش برم معلومه که نی نی خیلی مهربونه ها مامان خانوم


آره عزیزم خیلی مهربون و خندونه همیشه
سمی
19 آبان 92 13:08
مامان اهورا(نرگس)
23 آبان 92 1:17
نوش جونت عزیز خاله!!!!!!!!