شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

شاه جوانمرد

اولین مسافرت

1392/7/9 13:03
نویسنده : مونا
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم بالاخره من وبابایی بعد از 1 سال و3 ماه و شما هم تقریبا بعد از 5  ماه میخوایم جمعه 12/7/92 بریم

مسافرت.

البته تو این مدت دلایل خاص خودمون و داشتیم واسه ی نرفتن 9 ماه که من باردار بودم و بعد هم که

شما به

دنیا اومدی 

از اونجایی که هوا خیلی گرم بود اصلا جرات نکردیم بریم مسافرت ترسیدیم مریض شی

خدارو شکر الان یکم هوا خنک تر شده

شما هم دیگه مرد شدی واسه خودت

البته هنوزم یکم استرس دارم ولی میریم به امید خدا ایشالا هیچ مشکلی پیش نمیاد و شما هم تو این امر

همکاری لازم و میکنی

آخه واقعا خسته شدیم ، واسه من و بابایی که هر دو سه ماهی میرفتیم مسافرت این مدت واسمون خیلی

سخت گذشت و شدیدا نیاز داریم به یه مسافرت توپ.بریم یکم  3 تایی خوش بگذرونیم

                              

راستی این عکسا رو یه شب با بابایی رفتیم رستوران سنتی گرفتم ازت

ولی مامانی، بعد اینکه غذا سفارش دادیم فک کنم شما یکم ترسیده بودی و دوست داشتی یه حالی به

من و بابایی بدی

بعد 10 دقیقه دیدم بلهههههههههههههههههههه

شازده پسر انگار دوست نداره اونجا رو           و

من وبابایی هر چی سعی کردیم ارومت کنیم نشد که نشد بالاخره بابایی یکم بغلت کرد و برد بیرون

بعد چند دقیقه

ما هم

اینم عکسات گل پسر، البته از گریه هات نشد عکس بگیرم

        

        

این عکس هم شب سالگرد ازدواجمونه 22/4/92

با هم رفته بودیم شام بیرون

          

 

 

شما 2 ماه و 5 روزت بود

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام
10 مهر 92 8:25
سلام عزیزم میدونی چند روزه دارم تلاش میکنم اما وبتون باز نمیشدامروز بالاخره من پیروز شدم
الهام
10 مهر 92 8:44
سفر خوش بگذره عزیزم التماس دعا داریم خدا قسمت ما هم کنه یه سفری چیزی


merc azizam,bashe hatmn ishala b zudi ghesmatetun mishe
جیک جیکو
11 مهر 92 0:31
شوشووووووووووت چه نازه........... خودتم نازی..... شهرادم که به عمش رفته نیاز به تعریف نیس
مامان اهورا
11 مهر 92 14:29
همیشه به تفریح...به سلامتی برید و برگردید...منتظر عکسا و اخبار سفر هستیم!!!!!!!!!


mamnoon.chasm azizam
مامان حسام كوچولو
12 مهر 92 10:52
سلام ما اومديم با يه پست پر بار .
قدم رو چشمامون بزاريد و تشريف بياريد بهمون سر بزنيد.


chasm azizam
مامان زری
13 مهر 92 19:16
سلام مونا جون بالاخره بعد از چند روز وبت باز شد و منم تونستم همه پستهای جدیدت رو بخونم.
انشاالله به سلامتی برید سفر و برگردی
سالگرد ازدواجتون هم مبارک


mrcccccc azizam lotf dari booooooos
الهام
16 مهر 92 8:11
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است

روز سرمســـــتی و ساز کودک است

کودک است آییــــنه ی دل را صفا

کودک است محصـــولی از عشق ووفا



روز کودک مبارک






مرسی عزیزم
mami hana v hanita
22 مهر 92 7:52
سفر خوش گذشت؟؟
چقدر شهراد ججونی شبیه باباشه خدا واستون حفظش کنه


مامانی هنوز سفریم اومدیم خونه مامان بابایی شهراد