شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

شاه جوانمرد

غلت زدن شهراد جون

1392/6/24 23:56
نویسنده : مونا
536 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جمعه واسه اولین بار غلت زدی ولی نشد عکس بگیرم امروز عصر داشتی با اسباب بازی هات بازی میکردی

که دیدم باز غلت زدی سریع عملیات عکس گرفتن  شروع شد و  از شما گل پسر عکس گرفتم

                                                       تشویق          تشویق             تشویق

عاشق اینی که مامانی حواسش نباشه و دستتو ببری تو دهنت

 

 

 

                        هورا         هورا            هورا

 

 

                      بغل        بغل          بغل

 

 

 

 

 

قربونت برم من ماچ           ماچ              ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان حسام كوچولو
25 شهریور 92 0:49
غلتيدنت مبارك باشه عزيزم


مرسی عزیزم
مامان اهورا
25 شهریور 92 14:09
آخی...جونم!!!!!!!!!!!!بالاخره دیدمت!!!
من تا حالا با موزیلا کار می کردم...واسه همین وبلاگتون واسه من لود نمیشد...الآن گفتم بذار internet expelorer رو امتحان کنم...وشد!!!!!!!!!!!!!!!!!
هورا!!!!!


مرسی عزیزم
مامان حسام كوچولو
25 شهریور 92 15:36
سلام عزيزم من اون پيامتو الان خوندم.

نه گلم هيچ مشكلي انشالله براش پيش نمياد بچه ها بدنشون خيلي نرمه با اينكه گريه كرده اما مطئن باش هيچ ايرادي نداره خيالت راحت







مرسی از راهنمایتون
مامان ایلیا
25 شهریور 92 16:37
سلام.

وااااای ماشالله به این گل پسر خوشگل.

چقدر بزرگ و خوردنی شدی خاله جونی.

مامانش حتما براش اسپند دود کن







خاله مرسی چشماتون خوشگل میبینه
مامانی باذوق
26 شهریور 92 10:38
واااااااااااااااااااااای چه پسملی نازی خاله شما چقدر خوردنی هستینچشمای ناززززززشو نگاه..عزیزم با افتخار لینک شدید برو خصوصی


ممنون عزیزم/مرسی به خاطررمز
سمی
26 شهریور 92 19:52
sali
27 شهریور 92 16:15
shahrda jo0o0o0onam che mahe fadat bsham
مامان کیاراد(آرزو)
30 شهریور 92 18:42
ماشاا...به تو عزیزم پسرمنم اولین باری که غلت زد خیلیی ذوق زده شدم
مامان رهام جونی
30 شهریور 92 18:44
آفرین به پسرناز ایشاا...هر چی زودتر راه رفتنتو هم ببینممامانی اول بدبختیهدیگه راه که بیفتن زندگی برای آدم نمیذارن

مامان اهورا
2 مهر 92 0:35

یه عالمه بوس واسه شهراد ملوس


مرسی
مامان هانا و هانیتا
5 مهر 92 23:18
مبارکه شهراد جون مبارکه مامانی
شهراد هم با هانای من غلت خورد آفرین گل پسر
چقدر لذت داره وقتی میبینیم بچه هامون کار جدید یاد میگیرن


مرسی عزیزم اره دقیقا همینطوره