شهرادشهراد، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

شاه جوانمرد

رفع خستگی!!!!!!!!!!!!!!!!با یه حموم جانانه

1392/6/8 15:06
نویسنده : مونا
379 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر گلم امروز من و بابایی تصمیم گرفتیم ببریمت حموم

شما هم اینقدرپسر گلی بودی که همکاری خوبی با ما کردی و اصلا گریه نکردی

فقط وقتی میخواستم لباس تنت کنم یکم گریه کردی گریه  گریه   گریه ولی بعد 5 دقیقه شروع کردی به خندیدن

لبخند لبخند لبخند

لباساتو تنت کردم یکم بازی کردی وخوابیدی

خواب خواب خواب

اینم عکسایی که بابایی ازت گرفته

 

                                         

 

                                            مژه             مژه               مژه

 

 

 

                                پسر گلم خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله
8 شهریور 92 15:34
واااااااااای شهراد جوووووون چقد ماهی تو خاله دلم واست یه ذره شده بووووووووووووووووووس
[قلب
مرسی خاله
مامان کیاراد(آرزو)
10 شهریور 92 9:43
وااای خیلی خوشحال شدم وبلاگتونو دیدمچون یه دوست توسن وسال پسرم پیداکردیمپسرنازوشیرینی دارین ماشاا...منم لینکتون کردم.خوشحالیم از آشنایی باشما

مرسي خاله جون
مامان آرسام
10 شهریور 92 16:06
برای شهراد جون


مرسی خاله جون
مامان حسام كوچولو
12 شهریور 92 1:02
ه چه آرامشي توي چشماشه


مهسا مامان آیهان
13 شهریور 92 15:13
به به عزیزم عافیت باشه


ممنون خاله جون
الهام
10 مهر 92 8:37
نااازی زنده باشی


mercccccccccc